Ny hjemmeside - Hansen & Ersbøll Agenda

Ny hjemmeside

10. september 2014 8:00 Ingen kommentarer 0

Hansen Agenda er et bureau i rivende udvikling. For at følge med udviklingen har vi netop udviklet en ny hjemmeside. Vores stærke agendaer og proaktive metode skal også afspejle sig på vores hjemmeside, siger adm. dir. Lotte Hansen.

Der er sket meget i bureauet siden den spæde begyndelse i september 2010. Med fire år på banen ser en ny hjemmeside nu dagens lys.
Lige fra starten har firmaet arbejdet hårdt for at sætte agendaer for kunder og for samfundet. Metoden – ”Agendasetting” – er blevet udviklet løbende og har manifesteret sig som kommunikation, der virker og skaber værdi, blandt kunder og stakeholdere.
Nu er butikken så blevet opgraderet med en ny hjemmeside, der er mere tidssvarende end den tidligere.

”Vi har gennem fire år udviklet og afprøvet en stribe nye værktøjer på vores kunder. Vores DNA om agendasetting er nu så indgroet en del af vores virksomhed, at det er vigtigt for os, at dette afspejles på hjemmesiden,” forklarer Lotte Hansen.

Fra baggrunden til forreste linje

En hjemmeside er ofte kundens første indgang, og derfor er det vigtigt, at hjemmesiden efterlader et godt førstehåndsindtryk. På den nye hjemmeside omfavner Hansen Agenda nye designelementer og responsivt design, så hjemmesiden er let at tilgå, uanset hvilken platform, de besøgende benytter.

”Vi har taget den digitale virkelighed til os som en naturlig del af alle ydelser. Det er også vigtigt for os at vise på hjemmesiden,” forklarer Lotte Hansen.
På hjemmesiden kan man læse et væld af cases inden for brancher som energi og ressourcer, uddannelse, arbejdsmarked og ikke mindst Folkemødet, som bliver større år for år. Hansen Agendas agendasetting-metode bliver også gennemgået i både tekst og video.

Kickstarter med en konkurrence

For at vække interesse blandt kunder og venner af huset lancerer Hansen Agenda den nye hjemmeside med en konkurrence, som afholdes i samarbejde med Public Relations Branchens pris, PR-Tigeren. Hansen Agenda har gemt 2, 3 eller 4 PR-Tigere på hjemmesiden og sat en flaske Absinth på højkant til den, der finder det rigtige antal.
Kan du finde ud af, hvor mange der er? Klik rundt på siden, og kom så forbi vores Facebook-side og fortæl os, hvad det rigtige svar er.

Link til konkurrencen.

Hjemmesiden er designet af den unge udviklerspire Mathias Jensen, der er Co-Founder af virksomheden Pixolink og arbejder som udvikler for modeiværksættervirksomheden Preadly.

Læs mere om Pixolink.

0

Cookies hjælper os med at forbedre oplevelsen af hjemmesiden. Ved brug af sitet accepterer du vores brug af cookies. Læs mere.
Luk banner
x